2/11/08

Adrián FAILDE: atrevemento non, valentía

Viaxaba o equipo Infantil A a cabo de Cruz, en Boiro, buscando o liderato do grupo 3 da 1ª Infantil, e facíao a priori coas baixas sabidas de Brais e Marcos (por traballo e convocatoria co equipo B, respectivamente), pero ás 8.30 da mañá serían dúas máis (incomparecencia sen avisar de Dani Riádigos e Jorge Meixide), polo que tampouco houbo tempo de convocar a outro xogador. Como non hai catro sen cinco, o porteiro titular, e único, Kevin, séntese indisposto para xogar.Quen é o segundo porteiro? Marcos, pero non está, e ninguén quere asumir a responsabilidade de poñer os guantes. Entón é cando xorde a decisión de Faílde, que acepta poñerse entre os tres paus (ademais estreaba ficha co equipo A). Valentía, seguramente. Así foi como o de Prado colleu todo o que lle chegou nesa primeira parte que xogou. 0-7 de resultado final e o seu equipo liderando a táboa. Noraboa a este excelente chaval, exemplo para todos de bo comportamento, que deu unha lección de como facer equipo cando algo se torce.

6 comentarios:

Anónimo dijo...

failde nesta foto sales de maravillla eres wapisimo encastasme eres o mellor de todos wapeton xao asta outra tenmos ke kedar outra vez wapo kero sair contigo acerta ken son wapo xao

Anónimo dijo...

failde cada dia sales mellor nas fotos tas boisimo mira nn te coñezo peo gustasmes moito teño k darche o meu numero de telefono, e 696695888 chamame cando keiras
xao WAPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Anónimo dijo...

kn coño e esa rapaza??

Anónimo dijo...

son fabiana escoitei ke che gusto pois ti tamen a min stas de reke chupete failde stas perfecto cando keiras xamame peo eu nn teño messenger pero falamos x telefono cando keiras corazon ti xa sabes o meu movil non?
chamame wapeton

Anónimo dijo...

son un amigo intimo de failde e nn esta x ningunha fabiana senon x unha chamada...

Anónimo dijo...

por unha chamada fabiana que son eu dixomo failde e eu quero sair con failde é moi rikiño a súa cara de bo rapaz engallolame